Przeskocz do treści

Upominki w firmie

Wszystko o upominkach w firmie

Ostatnie wpisy

  • Krówki reklamowe jako poczęstunek dla przechodniów
  • Słodycze reklamowe jako promocja górnictwa
  • Lizaki reklamowe jako promocja przedsiębiorstwa
  • Logo dla mężczyzn
  • Filiżanki z nadrukiem najlepszym gadżetem reklamowym

Najnowsze komentarze

  • Tomek - Drukarki etykiet promocją porządku
  • Tomek - Skanery kodów kreskowych w marketach
  • Tomek - Tanie prezenty dla dzieci

Archiwa

  • styczeń 2021
  • listopad 2019
  • maj 2019
  • listopad 2018
  • październik 2017
  • maj 2017
  • październik 2016
  • wrzesień 2016
  • sierpień 2016
  • maj 2016
  • luty 2016
  • grudzień 2015
  • listopad 2015
  • październik 2015
  • sierpień 2015
  • kwiecień 2015

Kategorie

  • Drukarki etykiet
  • Drukarki fiskalne
  • Gadżety reklamowe
  • Kasy fiskalne
  • Odzież
  • Prezenty
  • Reklama
  • Skanery kodów kreskowych
  • Usługi

Meta

  • Zaloguj się
  • Kanał RSS z wpisami
  • Kanał RSS z komentarzami
  • WordPress.org

Logo dla mężczyzn

Logo
Logo

Umieszczanie reklam na przedmiotach codziennego użytku i rozmaitych gadżetach staje się współcześnie coraz popularniejsze. Dzieje się tak dlatego, że przedmioty te łączą dwie funkcje: przydatności oraz atrakcyjnego wyglądu. Jednocześnie pozwalają utożsamiać się klientom z daną marką, co jest dla owej marki najlepszą możliwą reklamą. Jeśli jednak reklama wyrażona w ten sposób ma być maksymalnie skuteczna, powinna być dostosowana do potrzeb konkretnej grupy odbiorców. Grupą tą mogą być dzieci, kobiety, mężczyźni, itp. Przeanalizowanie stylu jednej z grup powinno zobrazować powyższą tezę.

Logo reklamowe może być np. dostosowane do mężczyzn. Znając potrzeby i gust tej grupy, można wyróżnić kilka cech, które reklama skierowana do niej powinna posiadać. Pierwszą cechą jest dostosowanie reklamy do zainteresowań. Reklama może zatem dotyczyć sportu, motoryzacji, mody męskiej, elektroniki, itp.

Oczywiście logo reklamowe, samo w sobie, zajmuje niewielki obszar, dlatego reklama na nim umieszczona nie może być wyczerpująca i kompleksowa, a jedynie sygnalizować pewne elementy charakterystyczne dla powyższych tematyk. Jednakże dostępna powierzchnia powinna być wystarczająca, aby trafić w gust danej grupy.

Ponadto Logo reklamowe przeznaczone dla mężczyzn powinno posiadać odpowiednią kolorystykę. Powinna to być kolorystyka mniej barwna, aniżeli dla kobiet, a przede wszystkim dla dzieci. Kolory powinny być nieco ciemniejsze i bardziej stonowane. Kolejnym istotnym aspektem jest wzornictwo. Poza tematykami, o których mowa powyżej, reklama może nosić wzory powszechnie przyjęte jako pozytywne.

Reklama skierowana dla mężczyzn powinna być także dostępna w miejscach i punktach, w których istnieje największe prawdopodobieństwo dotarcia do tej grupy. Dla przykładu wymienić można czasopisma dla mężczyzn, sklepy z odzieżą męską, itp. Przedmioty, które noszą taką reklamę to np. breloki na klucze, kubki, elementy odzieży, itp. Kształt i wzornictwo tychże przedmiotów również powinno się dostosować do potrzeb omawianej grupy odbiorców.

Opublikowano 25 listopada 20181 listopada 2018Autor xonKategorie Gadżety reklamoweTagi gadżety reklamowe logo, logo dla mężczyzn, logo dla niego

Nawigacja wpisu

Poprzednie Poprzedni wpis: Filiżanki z nadrukiem najlepszym gadżetem reklamowym
Dalej Następny wpis: Lizaki reklamowe jako promocja przedsiębiorstwa
Dumnie wspierane przez WordPressa