
Umieszczanie reklam na przedmiotach codziennego użytku i rozmaitych gadżetach staje się współcześnie coraz popularniejsze. Dzieje się tak dlatego, że przedmioty te łączą dwie funkcje: przydatności oraz atrakcyjnego wyglądu. Jednocześnie pozwalają utożsamiać się klientom z daną marką, co jest dla owej marki najlepszą możliwą reklamą. Jeśli jednak reklama wyrażona w ten sposób ma być maksymalnie skuteczna, powinna być dostosowana do potrzeb konkretnej grupy odbiorców. Grupą tą mogą być dzieci, kobiety, mężczyźni, itp. Przeanalizowanie stylu jednej z grup powinno zobrazować powyższą tezę.
Logo reklamowe może być np. dostosowane do mężczyzn. Znając potrzeby i gust tej grupy, można wyróżnić kilka cech, które reklama skierowana do niej powinna posiadać. Pierwszą cechą jest dostosowanie reklamy do zainteresowań. Reklama może zatem dotyczyć sportu, motoryzacji, mody męskiej, elektroniki, itp.
Oczywiście logo reklamowe, samo w sobie, zajmuje niewielki obszar, dlatego reklama na nim umieszczona nie może być wyczerpująca i kompleksowa, a jedynie sygnalizować pewne elementy charakterystyczne dla powyższych tematyk. Jednakże dostępna powierzchnia powinna być wystarczająca, aby trafić w gust danej grupy.
Ponadto Logo reklamowe przeznaczone dla mężczyzn powinno posiadać odpowiednią kolorystykę. Powinna to być kolorystyka mniej barwna, aniżeli dla kobiet, a przede wszystkim dla dzieci. Kolory powinny być nieco ciemniejsze i bardziej stonowane. Kolejnym istotnym aspektem jest wzornictwo. Poza tematykami, o których mowa powyżej, reklama może nosić wzory powszechnie przyjęte jako pozytywne.
Reklama skierowana dla mężczyzn powinna być także dostępna w miejscach i punktach, w których istnieje największe prawdopodobieństwo dotarcia do tej grupy. Dla przykładu wymienić można czasopisma dla mężczyzn, sklepy z odzieżą męską, itp. Przedmioty, które noszą taką reklamę to np. breloki na klucze, kubki, elementy odzieży, itp. Kształt i wzornictwo tychże przedmiotów również powinno się dostosować do potrzeb omawianej grupy odbiorców.